cf

1/28/2012

Hej!

Cześć! Mam na imię Szymon i grafy kolekcjonuję od lutego 2011 roku. Będę wpisywał jakie autografy mi przychodzą. Teraz przedstawię wam te które dostałem przez ten czas:


1. Andrzej Wajda
Pierwszym moim autografem który dostałem był właśnie podpis Andrzeja Wajdy. Autograf jest na tle zamku ponieważ w tej wsi w której kręcił "Zemstę" czyli w Podzamczu. Napisałem mu to i właśnie dlatego dostałem taki autograf.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak



2. Magdalena Tul
Drugim moim autografem był ten od Magdaleny Tul. Jest to piosenkarka która występuje w programie "Jaka To Melodia?" oraz reprezentowała Polskę na Eurowizji. 
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Tak






3. Aneta Figiel
Trzeci mój autograf również jest od piosenkarki która śpiewa w programie "Jaka To Melodia?" czyli Aneta Figiel.
Jak wysyłałem: e-mail
Dedykacja: Tak




4. Beata Kozidrak
Autograf Beaty Kozidrak to czwarty z mojej kolekcji. Jest to polska piosenkarka która śpiewa w zespole Bajm.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak



5. Bronisław Komorowski
Piątym moim autografem jest autograf naszego Prezydenta Bronisława Komorowskiego. Do tego dostałem jeszcze list.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak (za to list)






6. Jerzy Engel
Szóstym moim autografem jest ten od Jerzego Engela. Dyrektora PZPN i byłego selekcjonera Polskiej Kadry.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Tak





Na dzisiaj to tyle. 

Dzisiaj prośbę o autograf wysłałem:
Leni Chamski Podryw, Kamil Stoch, Łukasz Zagrobelny, Anna Dymna, Grzegorz Napieralski, Angelina Jolie (studio fan mail), Kora, Ewa Farna, De Mono oraz Monice Pyrek.

Pozdrawiam!



2 komentarze: