cf

11/30/2012

69. Maja Szymanowska 70. Michel Moran

Siemka :D Dzisiaj mam już w swojej kolekcji 70 autografów. :) Bardzo się cieszę. Wczoraj przyszedł jeden autograf którego nie miałem kiedy opisać i dzisiaj też jeden :)

69. Maja Szymanowska
Kto to: Piosenkarka
Kiedy wysłałem: ?
Kiedy otrzymałem: 29.11.12
Adres: Konkurs na Facebook'u Mai
Uwagi: Dodatkowo płyta i list :)


70. Michel Moran!
Kto to: Restaurator
Kiedy wysłałem: 28.11.12
Kiedy otrzymałem: 30.11.12
Adres: E-mail
Uwagi: Czekałem tylko 2 dni. Dedykacja. Chyba tylko ja go na razie mam :)



A u was? Jak z grafami?
Wypchanych

9 komentarzy:

  1. pod jaki email do Michela napisałes?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to po co poddajesz info ze przez email? A jak poprosze? a tak poważnie zależy mi na tym autografie :)

      Usuń
    2. Napisz na GG: 42225209

      Usuń
  2. Gratuluję świetne podpisy ;))!!!!!!
    Adam

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję!;D
    wylacz sobie ten kod bo wkurza przepisywanie go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja autograf od Michela Moran dostałe już bardzo dawno temu. Kto chce kontakt do niego to zapraszam na gg. 39434430

    OdpowiedzUsuń