cf

5/07/2013

Artur Boruc, Olga Kalicka, Katarzyna Dąbrowska, Bear Grylls, Adam Zdrójkowski, Mateusz Pawłowski

Hej!
Ostatnio pisałem Wam że nic nie przychodzi. A tu proszę taka niespodzianka! 6 listów w 2 dni! Jestem mega szczęśliwy!


104. Artur Boruc
Kto to: Piłkarz
Kiedy wysłałem: ?
Kiedy otrzymałem: 6.05.13
Adres: E-mail
Uwagi: Brak



105. Olga Kalicka
Kto to: Aktorka
Kiedy wysłałem: ?
Kiedy otrzymałem: 7.05.13
Adres; Facebook
Uwagi: Uwielbiam ja za Rodzinkę.pl

106. Katarzyna Dąbrowska
Kto to: Aktorka
Kiedy wysłałem: 22.02.13
Kiedy otrzymałem: 7.05.13
Adres: ?
Uwagi: Dedyk, jeden autograf na wymianę lub sprzedaż

107. Bear Grylls
Kto to: Podróżnik
Kiedy wysłałem: 12.04.13
Kiedy otrzymałem: 7.05.13
Adres: Fanmail
Uwagi: Brak

108. Adam Zdrójkowski
Kto to: Aktor
Kiedy wysłałem: ----------------
Kiedy otrzymałem: 6.05.13
Adres: Kupno
Uwagi: Brak

109. Mateusz Pawłowski
Kto to: Aktor
Kiedy wysłałem: ----------------
Kiedy otrzymałem: 6.05.13
Adres: Kupno
Uwagi: Brak











Otrzymałem również autograf od Psychocountry ale opiszę innym razem ;)


Wypchanych!


8 komentarzy:

  1. chcialabym tyle dostac 6 listow w jeden dzien fajnie dawno tyle nie mialam gratuluje ci grafow pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Miła niespodzianka - 6 listów na raz!
    Gratuluję autografów! Chodź osobiście jestem przeciwko ich kupowaniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;)
      No wiesz. Nie miałem innej opcji :)

      Usuń
  3. Co trzeba wysłać w liście do Bear'a Gryllsa ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co trzeba wysłać do Bear'a Gryllsa ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Co trzeba wysłać do Bear'a Gryllsa ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Co trzeba wysłać do Bear'a Gryllsa ?

    OdpowiedzUsuń