cf

1/14/2014

Joanna Brodzik

Hej!
Dzisiejszy dzień jest świetny *.* Doszedł mi dzisiaj autograf od Marysi (miała kiedyś bloga). Wygrała autograf w konkursie, a ponieważ posiadała go w swojej kolekcji, wysłała go mi :)
Dziękuję Marysiu <3

145. Joanna Brodzik
Kto to: Aktorka
Kiedy wysłałem: ----
Kiedy otrzymałem: 14.01.2014
Adres: ----
Uwagi: Brak



Panią Joasia kojarzę między innymi z serialu "Kasia i Tomek" oraz "Domu nad Rozlewiskiem".

Na dzisiaj tyle!
Do następnej notki.

Wypchanych Skrzynek!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję!
    A ja uwielbiam za rolę w Magdzie M. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Ps. walczę z Tobą o autograf Bilguuna Ariunbaatara na aukcjach WOŚP ;)

      Usuń
  2. Fajna aktorka choć trochę zapomniana

    OdpowiedzUsuń
  3. dzieki za komentarz :)
    swietna tematyka bloga!
    i gratuluje autografu :)

    OdpowiedzUsuń