cf

2/24/2014

Helena Bonham Carter

Hej!
Dawno nie pisałem bo nic nie przychodziło :c Ale dzisiaj! Autograf prosto z UK! Jest on od znanej aktorki, występowała w takich filmach jak "Harry Potter" oraz "Alicja w Krainie Czarów".

156. Helena Bonham Carter
Kto to: aktorka
Kiedy wysłałem: 23.12.2013
Kiedy otrzymałem: 24.02.2014
Adres: Fanmail
Uwagi: Dedykacja



Tą aktorkę lubię najbardziej z filmu wymienionego powyżej "Alicja.....". Uważam że jest ona mega szaloną aktorką! :D

Wypchanych Skrzynek!

9 komentarzy:

  1. Gratuluję! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Fight Club" <3
    Nie wiedziałam, że znowu odpisuje. Chociaż na dobrą sprawę ona odpisuje cały czas, ale nie każdemu. No nic. Gratuluję ogromnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega sukces :D
    Serdeczne gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULUJĘ! To mój wymarzony autograf. Co powiesz na wymianę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Od prawie roku zbieram podpisy od aktorów z obsady HP i zauważyłem, że Helena odpisuje bardzo różnie nawet po roku, a Tobie udało się to po dwóch miesiącach :D nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę i na pewno niedługo też spróbuję do niej napisać. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń