cf

5/12/2014

Wojciech Modest Amaro

Cześć :)
Ledwo  był piątek już poniedziałek :c Myślałem że nic nie przyjdzie, a tu niespodzianka! Pytałem się babci czy coś  przyszło, powiedziała że od jakiegoś Michała. Zastanawiałem się "do jakiego Michała ja pisałem". Niestety babcia troche sie pomyliła bo na kopercie widniała pieczątka "ATELIER Wojciech Modest Amaro".

163. Wojciech Modest Amaro
Kto to: Kucharz (nie byle jaki)
Kiedy wysłałem: 30.04.2014
Kiedy otrzymałem: 12.05.2014
Adres: heart@atelieramaro.pl
Uwagi: Brak

Źródło: plotek.pl
Bardzo cieszę się z podpisu tego Pana. Co wtorek możemy go zobaczyć w "Hell's Kitchen: Piekielna Kuchnia", natomiast w środy w "Top Chefie" w Polsacie.

Jak Wasze wrażenia po EUROWIZJI? Szkoda że mamy 14 miejsce, choc powinniśmy mieć 5 :)

Na miłą resztę dnia piosenka która reprezentowała Niemcy na Eurowizji! Rewelacyjna! :)



Wypchanych Skrzynek! :)



6 komentarzy: