cf

3/03/2012

Hej!

Hejka wam. Przepraszam że tak długo nie pisałem ale nie miałem czasu. W ciągu tych 2 tygodni kiedy mnie nie było dostałem autografy od:

17. Roman Czejarek
Autograf od prezentera radiowego i gospodarza programu "Gilotyna". Napisał mi bardzo miłe pozdrowienia.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Tak
Adres: kontakt@romanczejarek.pl






18. Martyna Wojciechowska
Dostałem też autograf od podróżniczki Martyny Wojciechowskiej. Dostałem dwa zdjęcia. Jedno z dedykacją dla "Edyty" a drugi dla "Natalii". Nie wiem o co chodzi?
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Jest ale dziwna






19. Beata Pawlikowska 
Kolejny autograf też od podróżniczki Beaty Pawlikowskiej. Dostałem go na kartce prosto z NYC.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Tak
Adres: ?





20. Magdalena Wilk
Ostatni autograf jest od p. Magdaleny Wilk. Jest ona prawnikiem. Znana z serialu "Sędzia Anna Maria Wesołowska". Otrzymałem zdjęcie które jej wysłałem i drugie od niej.
Jak wysłałem: List + koperta zwrotna + zdjęcie
Adres:
Sz. P.
Magdalena Wilk
Ul. G. Andersa 8 lok. 2
00-201 Warszawa





Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek!

1 komentarz: