cf

3/20/2012

Nowe ;d!!!

Hej. Nie pisałem już długo. W tym czasie przyszło do mnie mało grafów ;-(

21 i 22. Magda Gessler
Dostałem dwa autografy od p. Magdy Gessler. Dwa dostałem w osobnych kopertach.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak
Adres: nie podam

23. Bohdan Smoleń
Wczoraj autograf od P. Bohdana Smolenia.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak

Adres: ?

24. Iwona Guzowska
Wczoraj również autograf od Iwony Guzowskiej.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak
Adres: ?

25. Selena Gomez
Dzisiaj dostałem dwa autografy od Studia Fanmail. Jeden był od Seleny Gomez.
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak
Adres: selenagomez@studiofanmail.com

26. Kristen Stewart 
Drugi z Fanmaila to od Kristen! Z tego grafu bardzo się cieszę!
Jak wysłałem: e-mail
Dedykacja: Brak
Adres: kristenstewart@studiofanmail.com



Wypchanych!

2 komentarze:

  1. gratulacje u mnie też NN zapraszam http://auto-grafy-moje.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń