cf

6/12/2013

113. Małgorzata Kożuchowka

Cześć!
Od tygodnia nic nie dostałem - a tu proszę. Dziś taka niespodzianka! 
We wtorek jadę do Anglii, dlatego wyślę sobie listy do UK tam. Nie będę płacił 5 zł.
Ok, przejdźmy do autografu, świetnej aktorki :-)

113. Małgorzata Kożuchowska
Kto to: Aktorka
Kiedy wysłałem: ?
Kiedy otrzymałem: 12.06.13
Adres:   
Teatr Narodowy
Plac Teatralny 3
00-077 Warszawa
"Dla Małgorzaty Kożuchowskiej"

Uwagi; Dedykacja, jeden autograf na wymianę lub sprzedaż :-)





Wypchanych!





12 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    i udanego pobytu w Anglii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!
    Dziś także dostałam autograf od Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wysłała w tym samym dniu :D
      Dzięki i również gratuluje ;-)

      Usuń
  3. Całkiem fajna kolekcja. Już dodałem Twój blog do poleconych. Zapraszam do mnie http://kariery-fm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulację ! Również posiadam autograf od pani Małgorzaty.
    Zapraszam na nową notkę :) U mnie Katie Melua.
    Autografy-Kasjannny94

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie :

    http://autografy-matika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Tak się zbieram i zbieram, żeby do niej napisać i jakoś zebrać się nie mogę...
    Pozdrawiam i przepraszam za długą nieobecność
    mj-kolekcjonuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej z tej strony Magda mam do ciebie pytanie. Czy istniała by szansa, żebyś podał mi adres na jaki wysłałeś prośbę o autograf (115) Leszka Lichoty, ogólnie to zamierzam wysłać do wyszeckich aktorów Prawa Agaty i szukam adresu więc natrafiłam na ciebie Mam nadzieję, że mi pomożesz. Wyślij mi odpowiedz na e-mail xFalsify@gmail.com A pomimo tego Super blog. :)

    OdpowiedzUsuń