cf

6/28/2013

David Cameron, Leszek Lichota, Dorota Gardias

Witam w ostatni dzień szkoły!
I wreszcie wolneee! Zero nauki, zero szkoły!
Wreszcie będę mógł wysyłać więcej listów! Dzisiaj na zakończenie roku przyszły do mnie 3 autografy :) Bardzo sie z nich ciesze :)

114. David Cameron
Kto to: Premier UK
Kiedy wysłałem: 20.06.13
Kiedy otrzymałem: 28.06.13
Adres: Wystarczy poszukać ;-)
Uwagi: Zdaję mi się że PP, krótki czas oczekiwania.


115. Leszek Lichota
Kto to: Aktor
Kiedy wysłałem: ?
Kiedy otrzymałem: 28.06.13
Adres: "Prawo Agaty"
Uwagi: Dedykacja


116. Dorota Gardias
Kto to: Dziennikarka, prezenterka pogody
Kiedy wysłałem: w 2011 roku
Kiedy otrzymałem: 28.06.13
Adres: TVN
Uwagi: Dedykacja, autograf na kartce, długi czas oczekiwania




Przepraszam za fatalne jakości zdjęcia, ale w niedzielę postaram się zrobić skany :-)

Wypchanych skrzynek i słoneczych wakacji!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz