cf

7/15/2013

Gosia Andrzejewicz, Emilka Dankwa

Witajcie!
Na miłe rozpoczęcie tygodnia dostałem 2 listy :)
Jeden od świetnej piosenkarki a drugi od mardzo młodej aktorki.

119. Gosia Andzrejewicz
Kto to: Piosenkarka
Kiedy wysłałem: 5.07.13
Kiedy otrzymałem: 15.07.13
Adres:

Gosia Andrzejewicz
Skrytka pocztowa nr 2
Urząd Pocztowy nr 9
42-309 Bielsko-Biała
Uwagi: Dedykacja



120. Emilia Dankwa
Kto to: Aktorka
Kiedy wysłałem: 5.07.13
Kiedy otrzymałem: 15.07.13
Adres: Facebook
Uwagi: Brak





Życzę wypchanych skrzynek!

7 komentarzy:

  1. widzisz każdemu można się pomylić literki mówisz ze ja robię błędy a ty sam robisz błędy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz czepiasz sie małych szczegółów a sam masz zle napisane np zamiast bardzo napisałeś mardzo co to za wyraz ? ale spoko nie czepiaj się następnym razem pozdrawiam a i gratulacje autografu Gosi bo bardzo bym chciała od niej mieć ;D

      Usuń
    2. :D, ok ale ty popełniasz błędy ortograficzne, a to jest mała literówka :)

      Usuń
  2. O jak fajnie z Gosią to nigdy nie ma problemów ;) I życzę jak największej kolekcji autografów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje!:]

    Zapraszam: http://autografy-marka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń