cf

8/01/2013

Maria Czubaszek!

Cześć!
Wczoraj przyszedł mi pierwszy autograf od ponad 3 tygodni!
Jest to autograf nie byle jaki, świetnej felietonistki czyli pani Marii Czubaszek!
Pani Maria wypisała mi świetną dedykację, po za tym dopłaciła do znaczka. Ja wysłałem znaczek ekonomiczny a Pani Maria dopłaciła i miałem priorytet ;) Ach.. gdyby gwiazdy zawsze takie były :D

121. Maria Czubaszek
Kto to: Dziennikarka, felietonistka
Kiedy wysłałem: ?
Kiedy otrzymałem: 31.07.13
Adres: Nie mogę podać ;(
Uwagi: Przemiła dedykacja dla mnie i mojej mamy :)








Poza tym jestem mega szczęśliwy bo już 19.08 wychodzi singiel "APPLAUSE" wraz z teledyskiem do niego z nowej płyty Mother Monster (dla niezorientowanych Lady GaGa <3) ARTPOP. 

Wypchanych skrzynek życzę!


8 komentarzy:

  1. Gratulację :D mógłbyś wstawić zdjęcie autografu Gosi Andzejewicz i Emilii Dankwy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie!
      Dzięki że mi przypomniałeś!
      Już robię i wstawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję, Pani Maria zawsze fajne dedykacje wysyła, widać że czyta listy i dba o fanów ;) Ona jest wspaniała ; )
    Pozdrawiam
    Adam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bo to dzieki Tobie mam ten autograf ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam Panią Marię! :D Gratulację autografu :)

    OdpowiedzUsuń