cf

8/24/2013

Tomasz Bednarek

Witajcie!
Wreszcie pisze do Was jakąś nową notkę! Przez prawie 3 tyg. nic nie dostałem :(.
Wczoraj był pierwszy dzień święta mojej gminy. Prowadzącym impreze był aktor znany m.in. z Klanu. Pan Tomasz Bednarek.
Autograf złożony jest na ulotce DKMS, ponieważ to miałem pod ręką.

124. Tomasz Bednarek
Kto to: Aktor
Kiedy wysłałem: ---
Kiedy otrzymałem: 23.08.13
Adres: Osobiście
Uwagi: Dedykacja





Dla tych co nie znają wstawiam zdjęcie :)


Poza tym pan Bednarek, jest bardzo miły.
Z chęcią podpisał ulotki dla mnie i dla kolegi.


Do następnej (mam nadzieje niedalekiej) notki!

14 komentarzy:

  1. Mam pytanko ;) Wysyłasz im zdjęcia i prośbę o autograf czy cos innego? jak to wygląda wgl ;)
    Licze na odpowiedz, sama chciałabym zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;)
      Tak, czasami wysyłam zdjęcia. Oprócz tego co wymieniłaś wysyłam również kopertę zwrtoną z adresem i znaczkiem :)
      Czasami również maila.
      Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej pisz: nabloga@autograf.pl.

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratulację !!! ;)
    Mam zdjęcie z tym aktorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ani telefonu, ani aparatu przy sobie nie miałem :(
      Ale autograf jest ;)

      Usuń
  3. Luuubię go! Ale i tak chyba zawsze będzie kojarzył mi się z dubbingiem. Przecież to on był m.in. Ciastkiem, Mortem i Tabalugą! :D
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń