cf

12/02/2013

Charles Daigneault

Cześć!
Po prawie 3 tygodniach pustki powracam!
Dzisiaj piszę dla Was setną  notkę. Bardzo się cieszę! W tej notce autograf od Kanadyjczyka, uczestnika polskiej edycji "Masterchefa".
Oglądaliście wczoraj finał? Trochę mi przykro że nie wygrała Maria, kibicowałem jej odkąd odpadł bohater dzisiejszej notki.

139. Charles Daigneault 
Kto to: Uczestnik II polskiej edycji "Masterchefa"
Kiedy wysłałem: 24.10.13
Kiedy otrzymałem: 2.12.13
Adres: ----
Uwagi: Dedykacja




Wspominałem Wam że uwielbiam uczestników "Masterchefa"? Są bardzo mili i chętnie wysyłają autografy. Rozmawiając z nim, dowidziałem się że pracuje w sąsiednej miejscowości.

Wow, ale sie dziś rozpisałem. Może dlatego że setna notka?
Dobra, chyba koniec... tak.

Wypchanych skrzynek!

6 komentarzy:

  1. Gratuluję!:)
    Dodałam Twój blog do odwiedzających. Również liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mój ulubiony uczestnik tej edycji!
    Aż szkoda, że odpadł, ale dla mnie i tak był najlepszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Też uważam że to on powinien zostać Masterchef'em :)

      Usuń