cf

12/31/2013

Podsumowanie 2013 roku!

Witam w ostatni dzień tego roku!
Ten rok był dla mnie bardzo dobry, nie tylko pod względem autografów. A jak u Was?
Poniżej mała statystka:

Zdobyte w 2013 roku: 68 podpisów

KATEGORIA FILM: 27 podpisów
KATEGORIA MUZYKA: 11 podpisów
KATEGORIA SPORT: 7 podpisów
KATEGORIA POLITYKA: 6 podpisów
KATEGORIA DZIENNIKARZE: 8 podpisów
KATEGORIA INNE: 9 podpisów

Na podsumowanie to tyle ;)


W NOWYM ROKU CHCIAŁBYM ŻYCZYĆ WAM WSZYSTKIEGO DOBREGO! 
ABY W WASZEJ KOLEKCJI ZNALAZŁ SIĘ WASZ WYMARZONY PODPIS!
UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ!

JESZCZE RAZ WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!



Do następnego roku!
Pozdrawiam,
Szymon.



6 komentarzy:

  1. Gratuluję dobrego roku na blogu!
    Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję !
    Szczęśliwego Nowego Roku:) !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo masz tych autografów. Ja mam tylko dwa ;c

    Zapraszam do siebie: Matt And Albums

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! ;)
      Byłem, zwiedziłem :D Zrób recenzję o ARTPOP - Lady GaGa :)

      Usuń
  4. trochę mało sportu..

    dodaję do listy blogów!

    OdpowiedzUsuń